close
Confession: I haven't been going for a walk everyday.....
Yet Princess J's got excuses~~~
* Excuse 1- the weather hasn't been nice enough~  (was there a storm or something drama like that in Melbourne recently? I think that was in South Australia...)
* Excuse 2- I haven't been sleeping well enough~ (isn't that normal? As if Princess J'd usually sleep well.... That's G, not J!)
* Excuse 3- I've got things need to be done, didn't have enough time~ (there are always things need to be done-- it's the concept of time management!)
* Excuse 4- It takes a lot of time and energy to write the blog~ (did anyone point a gun to Princess J and force her to do it? NO!)
* Excuse 5- blahblahblah~~~~~~
* % ^ $ # @ ~ > < ~ @ # $ ^^ % **...
   ˙
   ˙
   ˙
 
Sure that I can list a number of excuses for myself not been exercing regualrly...
Yet that's not good! Don't accept it...

However, Princee J has ridden her bike these days!!!

 That's exercise as well~ (Yes, it is!! It makes my legs sore, it must be some kind of exercise~~)

Wednesday morning, I got up early for my mission as a responsible assistant--

 Greg made a date for me to go to a store in our area (Brunswick) to stock more Greg Mann Jewellery.

There were two suitcases to carry, it was way too heavy for  Princess J to carry them with hands and walk all the way to the store! (I'd probably die if I do that~)
Therefore my cute bike was on the mission with me! Off we went~~

 

 

With full speed, I arrived there 5 past 9 (G told me to be there around 9am) , yet the store wasn't open yet....
"That's fine", thought Princess J, "I can have a cup of tea and wait at the cafe right next to the store"~~
 

 

As time ticked away, the store owner still hadn't shown up... and I've done with takingn photos as killing time activity while waiting... (only if I'd known that I had to wait for more than an hour, I'd have brought a book with me to read  @_@)

 

Anyway, finally I had my mission done...



好啦~ 我承認我最近並沒有天天去走路....
(可我是有原因的~~)
請聽我娓娓道來______
* 理由一: 最近天氣就不夠好ㄇㄟ.... 
<ㄚ是有狂風暴雨肆虐墨爾本嗎? 那是發生在南澳吧~>
* 理由二: 最近都睡得不是很好.... 
<ㄚ這不是粉平常的嗎? 公主不是敏感纖細總是很淺眠呀~ 倒頭兩秒就打呼狂睡的是Greg,什麼時候有公主的份了?>
* 理由三: 手邊總是有事要做要處理.... 
<ㄚ誰不是這樣? 拜託~ 時間管理的概念要有好嗎?>
* 理由四: 就寫部落格要花粉多時間和心血.... 
<ㄚ是有人拿槍抵在背後嗎? 誰敢惹公主啊?>
* 理由五: 就因為點點點點.....
      ˙
 
      ˙
      ˙
      ˙
      ˙
 

再多給我一些時間,
我一定能編出成篇的理由<是藉口吧!!!>
來說明未何沒有天天去走路運動....
(由此看出一個人為了行偷懶怠惰之實, 什麼藉口都能放得出來~~)
噢! 這樣是不對的! 不可以啊!
不接受不接受不接受!!!
但話說回來
這幾天雖沒去走路
公主我可是有"御駕"親征呢~
我有"飆"腳踏車ㄛ!
(也算運動吧- 不然我兩條腿是痠假的嗎?)

 

禮拜三早上,因為有任務在身,

起了個早 (不想為了貪戀賴床 而毀了我盡責助理的形象)

Greg幫我約了拿作品去給一間離我們家不算遠的店
約早上9點~
 
因為有兩卡皮箱,重到不可能用手一路提著走到那兒
(真那樣走的話,我大概會倒地陣亡吧~)
匆匆忙忙綁好皮箱在愛車後座然後出門
用全速飆,到達時9點過5分______
 
蛤?? 店還沒開???!!!
"沒關係,幸好隔壁就有Cafe,可以點個茶邊喝邊等"
這一等就等超過一個小時  @_@
(連照相這事都做完了~~)
若早知會如此 就帶書來看了 (也顯得有氣質多了,哈哈)
 
當然最後還是完成任務了~~
(那時等了超過一小時 內心一度堵爛了起來
暗想如果再過10分鐘店主人還不來的話
老娘我,sorry, 公主我就要閃了...
幸好她及時出現了
不然到頭來衰的還是我-
還得再跑一趟)



arrow
arrow
    全站熱搜

    JM 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()