嗯~~ 超過一個星期沒來關切我的格..
我回來了,回到公主平時的日常生活了...
只想對自己說聲:"歡迎回歸日常生活+公主的舒適區"
好朋友P從臺灣來墨爾本的這些天
我真的很謝謝G-- 是個很棒的partner
而且是個很有耐心的人.
如果不是G的支持
公主我的精力能量早就用光光了~~
身為地主+地陪的這些天裡
我學到了一些更幫助我成長的寶貴課程
及更能用不同的角度來看待/對待事情.  :)

 

Ahh~~ after several days being away from typing my blog, I'm back to my normal daily life...
Just wanna say, "welcome back to normal life + comfort zone, Princess J."
I really appreciate that G being a nice partner and patient most of the time while my friend P from TW came to visit in Melbourne. Without G's support, I'd have run out of all my energy~~
During these days as a host and a company, I've learnt some lessons which help me to grow more and view things in different ways.  :)

arrow
arrow
    全站熱搜

    JM 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()