有時候細細回想
一些生活中上演的事
Sometimes when I think through
the things that have happened in our life,

就覺得自己是幸運且幸福的
I feel that I'm lucky and happy.

有一天吃完晚餐
坐在沙發看電視的時候
One evening, after we had dinner, we were sitting on the couch and watching TV,
我的頭懶惰地擺在G的軟軟肚子上 <沒錯 他是有"圓"了一些些~~>
I placed my lazy head on G's soft belly <yep, G's become a bit "rounder"~~>
他竟開始按摩起我的頭~~
在他已經使用了他的手工作了一整天之後!
G started to massage my head~~
after he'd worked with his hands for a whole day!!
而且不是隨便按幾下而已
他按了折合澳幣$15元之久ㄟ~ (最起碼有15-20分鐘)
It was not just a "quick one"~
He did it for, let's say, it would cost AUD$15 if you have a paid "head massage" (at least 15-20 minutes)

舒服到我後來就直接在沙發上睡著了~~
It was so comfy that I fell asleep on the couch~~
G甚至小心翼翼地幫我蓋好毯子
才又回到他的工作室繼續工作....
G even covered the blanket for me,
then went back to his studio to work again....

嗯~ 我是幸福的  :)

arrow
arrow
    全站熱搜

    JM 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()